Pål Bakken

Mukavaa kesää!

26 kesäkuuta 2026

Nyt kesän tullen haluan kiittää kaikkia asiakkaita, kumppaneita ja työntekijöitä vahvasta ensimmäisestä vuosipuoliskosta.

Kevään aikana olemme jatkaneet ratkaisujen kehittämistä, jotka tekevät teollisuudesta turvallisemman ja tehokkaamman. Olemme muun muassa ottaneet tärkeitä askelia vahvistaaksemme kansainvälisen työvoimanhallinnan tukea teollisuudessa ja jatkaneet samalla digitaalisten palveluidemme ja koulutustemme kehittämistä.

On inspiroivaa nähdä, miten sitoutuneita ja yhteistyökykyisiä verkostomme ovat ja miten paljon tietoa niissä on kerätty. Jakamalla osaamista ja kokemuksia jatkamme arvon luomista alalle.

Nyt toivon teille kesää, jossa on aikaa palautumiseen, perheelle ja ystäville. Odotamme innolla jännittävää syksyä kanssanne.

Mukavaa kesää!

Pål Bakken, SSG:n CEO